روابط بین ایران و پاکستان در بهترین وضعیت است
نوشته شده توسط : هنگامه
صالحی در دیدار رئیس مجلس سنای پاکستان
روابط بین ایران و پاکستان در بهترین وضعیت است

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه ایران با بیان اینکه روابط ایران و پاکستان در بهترین وضعیت است، خواهان توسعه ارتباطات بیشتر بین مردم دو کشور شد.

خبرگزاری فارس: روابط بین ایران و پاکستان در بهترین وضعیت است

 

به گزارش خبرگزاری فارس، "سید نیر حسین بخاری" رئیس مجلس سنای پاکستان امروز با علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و در خصوص موضوعات روابط دو جانبه و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه کشورمان با ابزار خرسندی از چشم انداز مثبت و رضایت از سطح روابط بین دو کشور، زمینه‌های مشترک روابط را مورد اشاره قرار داد و اظهار امیدواری کرد که با بهره گیری از فرصتهای موجود شاهد توسعه و تعمیق هر چه بیشتر روابط بین دو کشور باشیم.

صالحی با بیان اینکه روابط دو کشور ایران و پاکستان در بهترین وضعیت است، خواهان توسعه ارتباطات بیشتر بین مردم دو کشور شد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تحریم‌های سه دهه گذشته غرب علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما با وجود تحریم‌های اعمال شده در بسیاری از عرصه‌های علمی و فنی به خودکفایی رسیده‌ایم و ظرفیت امروز کشور ما بسیار فراتر از گذشته شده است.

رئیس مجلس سنای پاکستان نیز در این دیدار با تأکید بر نقش روابط پارلمانی بین دو کشور اظهار امیدواری کرد که این ارتباط و نیز روابط بین مردم دو کشور گسترش یابد.

وی با ابزار علاقمندی پاکستان به گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران، این تعامل و همکاری را در راستای تأمین منافع مردم دو کشور دانست.

رئیس مجلس سنای پاکستان با اشاره به مسائل و مشکلات امروز منطقه و جهان از نقش مثبت و سازنده جمهوری اسلامی ایران در کمک به حل این مسائل تمجید کرد.





:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: